امداد باتری

امداد باتری کهن نماینده رسمی صبا باتری در تهران

شركت امداد باتری کهن به شماره ثبت ۴۸۵۴۳۳

نماینده رسمی شرکت صبا باتری 

کد نمایندگی 12599901

امداد باتری

امداد باتری کهن نماینده رسمی صبا باتری به شماره ثبت 485433 به عنوان اولین شرکت رسمی فروش اینترنتی باتری ماشین، در سال 1394 با هدف ایجاد بستری امن و آسوده جهت تهیه باتری ماشین برای ساکینن محترم شهر تهران تأسیس گشته و با تکیه بر اصل مشتری مداری شروع به فعالیت نموده است. خدمات این شرکت شامل ارائه انواع باتریهای استاندارد خودرو (خصوصاً محصولات شرکت صبا باتری)، ارسال فوری در محل و نصب باتری توسط کارشناسان با تجربه می باشد.

شایان ذکر است شركت امداد باتری کهن علاوه بر اخذ پروانه کسب از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و همچنین اخذ پروانه کسب از اتحادیه صنف باطری سازان و باطری فروشان، دارای نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت صبا باتری (کد 12599901) نیز می باشد.

امداد باتری به عنوان نماینده رسمی صبا، با بیش از 10 سال سابقه درخشان، موظف به ارائه بهترین خدمات و بهترین کالا به مشتریان خود می باشد و در طی سال های فعالیت خود موفق به کسب رضایت مشتریان خود شده است.

03.02.06 : زمان لازم برای تعویض باتری خودرو بسته به عواملی مانند مدل وسیله نقلیه، قابلیت دسترسی به باتری، سطح مهارت فردی که تعویض می‌کند و اینکه آیا اجزای اضافی نیاز به حذف دارند یا خیر، می‌تواند متفاوت باشد.

به طور کلی، یک تعویض ساده باتری می تواند از 15 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. در اینجا خلاصه ای از مراحل مربوطه آورده شده است:

آماده سازی : جمع آوری ابزار و مواد لازم، مانند باتری نو، آچار یا سوکت و دستکش.

دسترسی به باتری : بسته به خودرو، این ممکن است شامل برداشتن قسمت‌هایی از پوشش موتور، اجزای ورودی هوا یا سایر موانع برای دسترسی به باتری باشد.

جدا کردن باتری قدیمی : این شامل شل کردن و برداشتن گیره های ترمینال از باتری قدیمی است که ابتدا از ترمینال منفی شروع می شود.

خارج کردن باتری قدیمی : پس از جدا شدن پایانه ها، باتری قدیمی را می توان از محفظه خود خارج کرد.

نصب باتری جدید : باتری جدید را در محفظه قرار داده و آن را در جای خود محکم کنید.

اتصال مجدد پایانه ها : گیره های ترمینال را به پایانه های مربوطه روی باتری جدید وصل کنید، ابتدا از ترمینال مثبت شروع کنید.

ایمن کردن همه چیز : اطمینان از اینکه باتری به طور ایمن در جای خود بسته شده است و همه اتصالات محکم هستند.

تست : استارت خودرو برای تایید درست کارکرد باتری جدید و عدم وجود مشکل در سیستم الکتریکی.

اگر خودتان باتری را تعویض می کنید و با این فرآیند آشنا هستید، ممکن است زمان کمتری ببرد. با این حال، اگر بی‌تجربه هستید ممکن است بیشتر طول بکشد. برای صرفه جویی در وقت و حفظ گارانتی باتری ، بهتر است تعویض باتری را به کارشناسان آموزش دیده سپاهان باتری بسپارید.

خرید باتری امداد باتری

ما متعهد به عرضه محصولات شرکت صبا باتری با قیمت و تعرفه مصوب دولتی بوده و این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهیم که محصولات صبا باتری عرضه شده در این سایت، دارای اصالت کیفیت و گارانتی معتبر شرکت صبا باتری می باشند.

طبق مصوبات کارخانه صبا باتری، تمامی نمایندگان به هنگام فروش باتری خودرویی صبا، موظف به دریافت باتری کهنه هم آمپر و تحویل آن به کارخانه هستند. کارخانه صبا باتری نیز برای انکه مشتریان عزیز خود را برای تحویل باتری کهنه تشویق کند، باتری فرسوده را از مشتریان خود خریداری کرده است و هزینه آن را از قیمت باتری نو کم کرده است، در نتیجه از شما تقاضا داریم تا به هنگام خرید باتری از امداد باتری ، باتری کهنه را تحویل دهید، در غیر این صورت مبلغ باتری کهنه به فاکتور اضافه می شود که توسط خود کارخانه صبا باتری مشخص شده است تا به ازای هر آمپر مبلغی مشخص اضافه شود.

در واقع شركت امداد باتری کهن با هدف ارتقا سطح کیفی زندگی و رفع نیازهای در حال رشد ایرانیان، در زمینه فروش باطری ماشین به صورت آنلاین فعالیت می کند. ما با ایجاد بستری امن، سفارش رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ ی فعالیت‌های خود در زمینه خدمات فروش باطری ماشین قرار داده ایم. دریافت سفارش باتری از سراسر استان تهران، ایجاد ساختاری منطبق با تفکر مشتری مداری، ایجاد اعتماد به سفارش اینترنتی و پشتیبانی به موقع، از مزایای اصلی سفارش اینترنتی در شرکت امداد باتری محسوب می گردد. امید داریم با چشم اندازی روشن به آینده و با تکیه بر اصول اخلاقی و کاری، درایجاد رابطه‌ ای پایدار با مشتری در ترغیب به استفاده از خدمات آنلاین و تغییردرالگوهای زندگی مردم شریف ایران موثر باشیم.

12.23: امداد باتری خدمات ویژه ای را مانند ارسال رایگان باتری خودرویی به تمام نقاط شهر تهران، نصب باتری توسط کارشناسان خبره و با تجربه به صورت رایگان و انجام تست سلامت باتری و تست برق دزدی خودرو به صورت رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته تا باعث ایجاد راحتی و آرامش خیال برای آنها شوند.

اگر می خواهید به اطلاعات فنی خود در رابطه با باتری خودروتان اضافه کنید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله های علمی و مطالب سایت امداد باتری کهن را مطالعه کنید و در صورت تمایل به ارتباط با کارشناسان ، می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس گرفته و از اطلاعات فنی آنها بهره ببرید.

امداد باتری خودرو

مشتریان محترم امداد باتری کهن می توانند در صورت هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد با شماره تلفن 72913-021 در ارتباط بوده و یا نسبت به ثبت نظریات خود از طریق آدرس الکترونیکی info@saba-battery.ir اقدام نمایند. کارشناسان ما به طور تمام وقت آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

11/24 : تیم کارشناسی امداد باتری خودرو در امداد باتری کهن که از نمایندگان رسمی کارخانه صبا است، به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات ویژه به شما عزیزان هستند، در نتیجه شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعویض باتری خودرو خود داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

هدف اصلی امداد باتری کهن ، کمک به همطنان عزیز است تا در هر ساعت از شبانه روز که دچار روشن نشدن خودرو شوند و دلیل آن باتری خودرو باشد، در کمترین زمان به آنها امداد رسانی کند، در نتیجه برای مهیا ساختن هدف اصلی خود که ایجاد آرامش برای شما عزیزان است، به هنگام تحویل باتری خودرو به شما بهترین باتری را با بالاترین سطح کیفیت در اختیارتان قرار می دهد تا در زمان استاندارد سه ساله شما دچار خرابی های مکرر باتری نشوید.

باتری ای که امداد باتری کهن در اختیار شما عزیزا قرار می دهد باتری واریان صبا باتری است که در نوع سیلد اسید دارای بالاترین سطح کیفیت است، در نتیجه با خرید باتری از امداد باتری کهن می توانید با خیال راحت آن را بر روی خودرو خود نصب کنید.

باتری های سیلد اسید امداد باتری کهن هرگز نگهداری دشواری ندارند و شما می توانید فقط با تمیز نگهداشتن باتری ها، بهترین عملکرد را از آن ها مشاهده کنید. همچنین باتری های موجود در امداد باتری کهن دارای تاریخ تولید جدید است که بیانگر سلامت باتری ها می باشد.

گارانتی باتری صبا توسط امداد باتری کهن

03.01.26 : امداد باتری کهن نمایندگی رسمی فروش باتری های خودرویی و صنعتی در شهر تهران می باشد و شما برای دریافت خدمات پس از فروش باتری های صبا مانند گارانتی تعویض، باید به فروشگاه های نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کنید. باتری های خودرویی صبا دارای کارت گارانتی 12 ماهه هستند، اما باتری های یو پی اس، برگه گارانتی نداشته و اعتبار گارانتی باتری های یو پی از تاریخ درج شده بر روی باتری شروع می شود. گارانتی بلند مدت باتری صبا درواقع معرف کیفیت بالای محصول می باشد، یعنی شرکت تولید کننده به محصولی که عرضه می کند اطمینان داشته و هرگونه نقص احتمالی مربوط به فرایند تولید باتری را پشتیبانی می کند.

03.01.27 : نمایندگی‌های معتبر همچون امداد باتری کهن دارای کارشناسان فنی ماهر و مجرب هستند که به شما در انتخاب محصول مناسب برای نیازهای خود کمک کرده و مشاوره فنی ارائه می دهند. هرچند که ممکن است قیمت محصولات در نمایندگی‌های معتبر طبق مصوبات کارخانه تولید کننده بوده و محصول ارائه شده از اصالت، کیفیت و خدمات پس از فروش معتبر و رسمی برخوردار است. نمایندگی‌ها معمولاً برنامه‌های تخفیف و تخصیص قیمت‌های رقابتی را نیز ارائه خواهند داد. بنابراین، خرید باتری خودرو از یک نمایندگی معتبر می‌تواند به شما اطمینان بیشتری در مورد کیفیت، اصالت و خدمات محصول ارائه شده دهد.

 

امداد باتری شبانه روزی

یادآور می گردد شرکت امداد باتری کهن نمایندگی رسمی شرکت صبا باتری با کد نمایندگی 12599901 متعهد به ارائه خدمات منطبق با شرایط شرکت صبا باتری صرفاً در سطح شهر تهران می باشد.

با امداد باتری شبانه روزی امداد باتری کهن می توانید بدون هیچگونه نگرانی ای اقدام به خرید باتری خودرو خود کنید. ممکن است نگران باشید تا ثبت سفارش باتری خودرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، اما لازم است بدانید پرداخت وجه باتری پس از نصب باتری بر روی خودروی شما به صورت حضوری و پس از کسب اطمینان شما عزیزان انجام می شود.

با خرید باتری خودرو خود از امداد باتری کهن می توانید با خیال راحت خرید را انجام دهید، زیرا امداد باتری کهنه جای هیچگونه نگرانی ای را برای شما باقی نگذاشته است، به عنوان مثال برای مزایای خرید از امداد باتری کهنه می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

تحویل باتری با تاریخ تولید جدید
تحویل باتری همراه با کارت گارانتی
تست سلامت دینام و برق دزدی خودرو به صورت رایگان

نکته:

1- پس از ثبت سفارش در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد

2- سفارشات در بازه زمانی حداکثر 3 ساعت به محل سفارش ارسال خواهد گردید.

بازه های زمانی ارسال سفارشات:

9 صبح الی 12

12 الی 15 بعدازظهر

15 الی 18 بعدازظهر

18 الی 21 شب

مشتریان عزیز می توانند در صورت هر گونه سؤال یا انتقاد و پیشنهادات خود با واحد پشتیبانی (72913-021) تماس حاصل فرمایند.

آدرس دفتر مرکزی: بلوار پناهی نیا (گلزار سابق)- به سمت میدان هروی- خیابان رنجبر- سمت راست خیابان طالقانی- پلاک 21

ساعت کار: تمام ساعات شبانه روز در تمام ایام حتی ایام تعطیل

شماره تماس: 913 72 021 –  36 11 36 33

شماره تماس وپژه پیشنهادات:  913 72 – 021

شماره حساب شرکت امداد باتری کهن :

1 – 14813210 – 110 – 282

شماره شبا شرکت امداد باتری کهن :

IR 980570028211014813210001

شماره کارت امداد باتری کهن :

5474 – 0019 – 2970 – 5022

شماره تماس امداد باتری

913 72 – 021

صفحه اصلی