باتری لیفتراک صبا باتری

باتری ليفتراک

نحوه خرید باتری لیفتراک از صبا باتری

باتری لیفتراک صبا باتری درحال حاظر با کیفیت ترین باتری لیفتراک موجود در بازار ایران است که تنها از طریق نمایندگی های رسمی صبا از جمله امداد باتری کهن می توانید این باتری را خریداری کنید. برای تجربه یک خرید خوب ، لازم است از مشاوره رایگان متخصصان امداد باتری استفاده کنید و مطابق با جزئیات لیفتراک خود (ابعاد داخلی کانتینر و ولتاژ مورد نیاز) ، باتری استاندارد را با مشورت کارشناسان ، انتخاب کنید. باتری لیفتراک با توجه به ابعاد و استاندارد های مورد انتظار شما تولید شده و از پیش ساخته نیست، بنابراین پروسه تولید این باتری نسبتاً زمان بر بوده و تحویل بار شما 30 تا 40 روز کاری زمان می برد.

شرکت صبا باتری ، از تولید کنندگان بزرگ باتری های لیفتراک برقی ، این باتری را در انوع مختلف تولید و عرضه می کند. یک نکته مثبت در رابطه با باتری های لیفتراک صبا باتری ، قیمت مناسب باتری در کنار کیفیت بالا در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار می باشد. باتری های لیفتراک قابل شارژ مجدد هستند، یعنی بعد از تخلیه باتری میتوان با عبور جریان ، دوباره آن را شارژ کرد.

 

36 11 36 33 – 021

باتری
قیمت باتری لیفتراک صبا

ابعاد باتری لیفتراک

باتری لیفتراک های متنوع، با یک دیگر متفاوت هستند زیرا باتری های لیفتراک با توجه ابعاد و ولتاژ منحصر به فرد، به صورت اختصاصی تولید و عرضه می شوند. باتری لیفتراک برقی ، باتری 2 ولت PZS است و با توجه به میزان ولتاژ مورد نیاز، تعدادی باتری در ابعادی مشخص در کنار یک دیگر قرار گرفته و به صورت سری به یک دیگر متصل می شوند.

برای تهیه باتری لیفتراک مناسب ، لازم است ابعاد داخلی کانتینر و ولتاژ مورد نیاز را هنگام ثبت سفارش به کارشناسان ارائه دهید تا ایشان تشخیص دهند که چه تعداد باتری با چه آمپری باید در ساخت این لیفتراک مورد استفاده قرار گیرند. ابعاد را حتماً به صورت دقیق اندازه گیری کنید ( در این مورد حتی میلی متر هم اهمیت زیادی دارد ). لازم است 2 یا 3 روز قبل از شروع تولید باتری ، کانتینر باتری را به امداد باتری کهن بفرستید تا ابعاد آن مجدد توسط کارشناسان برسی شده و از نظر استحکام نیز مورد برسی قرار گیرد و در صورتی که کانتینر استحکام کافی را نداشت ، ساخت کانتیر جدید نیز برای شما لحاظ شود.

03.01.27 : خرید باتری لیفتراک مناسب برای اطمینان از عملکرد کارآمد و به حداکثر رساندن بهره وری در انبار یا تاسیسات صنعتی شما بسیار مهم است. در اینجا سه مرحله برای کمک به انتخاب باتری لیفتراک مناسب آورده شده است:

نیازهای لیفتراک خود را بدانید : مدل های مختلف لیفتراک الزامات خاصی برای اندازه، ولتاژ و ظرفیت باتری دارند. برای تعیین مشخصات دقیق مورد نیاز برای باتری به دفترچه راهنمای لیفتراک خود مراجعه کنید یا با سازنده مشورت کنید.

اندازه و ولتاژ باتری را تعیین کنید : باتری های لیفتراک در اندازه ها و ولتاژهای مختلفی برای مطابقت با مدل های مختلف لیفتراک وجود دارند. مطمئن شوید که باتری را انتخاب کنید که متناسب با محفظه باتری لیفتراک شما بوده و ولتاژ لازم را برای عملکرد بهینه فراهم کند.

محاسبه ظرفیت باتری : ظرفیت باتری بر حسب آمپر ساعت (Ah) اندازه گیری شده و نشان می دهد که باتری چه مدت می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد انرژی تامین کند. الگوهای استفاده معمولی و حجم کار لیفتراک خود را برای تعیین ظرفیت باتری مورد نیاز برای نیازهای خود در نظر بگیرید.

 

باتری 4pzs560 صبا باتری

36 11 36 33 – 021

خرید باتری لیفتراک صبا باتری

قیمت باتری لیفتراک

باتری های لیفتراک برقی برای هر لیفتراک به صورت اختصاصی تولید می شوند و طبیعتاً قیمت های متفاوتی نیز دارند که با توجه به ابعاد باتری و تعداد باتری هایی که در آن استفاده می شوتد، تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت باتری لیفتراک خود می توانید در ایام کاری از ساعت 8 الی 18 با کارشناسان امداد باتری کهن تماس بگیرید و با مشورت کارشناسان فروش ، از قیمت باتری لیفتراک مطلع شوید. کارشناسان فروش امداد باتری کهن ، قیمت دقیق باتری لیفتراک مورد نیاز شما را با توجه به جزئیات اعلامی خودتان ، به شکل پیش فاکتور به شما اعلام می کنند تا از هزینه ای که تولید این باتری مطلع شده و بتوانید بابت خرید باتری تصمیم گیری نهایی را انجام دهید.

12.10 : تعداد دفعات خرید باتری لیفتراک به عوامل مختلفی از جمله نوع باتری، الگوهای استفاده، شرایط محیطی، شیوه های نگهداری و نیازهای خاص عملیات لیفتراک بستگی دارد. در اینجا برخی از ملاحظات برای کمک به تعیین اینکه چند وقت یکبار باید باتری لیفتراک بخرید آورده شده است:

نوع باتری : باتری‌های لیفتراک معمولاً در دو نوع اصلی موجود هستند: باتری‌های سرب اسیدی (شامل باتری‌های سرب اسیدی، AGM و باتری‌های ژلی) و باتری‌های لیتیوم یونی. هر نوع دارای ویژگی ها و انتظارات طول عمر خود است:

باتری های سرب اسیدی : این باتری ها در شرایط کارکرد معمولی عمر متوسطی بین 5 تا 7 سال دارند. بسته به استفاده و نگهداری، ممکن است هر 5 تا 7 سال یا در صورت نیاز نیاز به تعویض داشته باشند.
باتری‌های لیتیوم یونی : باتری‌های لیتیوم یونی معمولاً طول عمر بیشتری نسبت به باتری‌های سرب اسید دارند و با نگهداری و مراقبت مناسب می‌توانند تا 8 تا 10 سال یا بیشتر دوام بیاورند.
الگوهای استفاده : فرکانس و شدت استفاده از لیفتراک نقش مهمی در تعیین طول عمر باتری دارد. لیفتراک هایی که به صورت فشرده یا برای چندین شیفت در روز کار می کنند ممکن است در مقایسه با لیفتراک هایی با استفاده سبک تر به تعویض باتری های مکرر نیاز داشته باشند.

شرایط محیطی : دما، رطوبت و سایر عوامل محیطی می توانند بر عملکرد و طول عمر باتری تأثیر بگذارند. باتری های لیفتراک باید در محدوده دمایی مشخص شده توسط سازنده ذخیره و کار کنند تا از عملکرد و طول عمر مطلوب اطمینان حاصل شود.

عملکرد و ظرفیت : عملکرد و ظرفیت باتری لیفتراک را به طور منظم بررسی کنید تا سلامت آن را ارزیابی کنید و تعیین کنید که آیا تعویض آن ضروری است یا خیر. علائمی مانند کاهش زمان اجرا، کاهش ظرفیت، مشکل در نگهداری شارژ، یا آسیب قابل مشاهده نشان می دهد که ممکن است باتری نیاز به تعویض داشته باشد.

بر اساس این عوامل، باتری‌های لیفتراک ممکن است هر 5 تا 7 سال برای باتری‌های سرب اسیدی یا هر 8 تا 10 سال یا بیشتر برای باتری‌های لیتیوم یونی در شرایط کاری معمولی نیاز به تعویض داشته باشند. با این حال، نظارت بر عملکرد باتری، انجام تعمیر و نگهداری منظم و پیروی از توصیه‌های سازنده برای اطمینان از طول عمر و عملکرد بهینه ضروری است.

 

36 11 36 33 – 021

باتری مناسب لیفتراک برقی
تعویض باتری لیفتراک برقی

باتری لیفتراک برقی

باتری ها اجزای حیاتی در یک لیفتراک برقی هستند. لیفتراک یکی از ماشین آلات صنعتی پرکاربرد برای بلند کردن اقلام سنگین و جا به جا کردن آنها در انبار های بزرگ است. از آنجایی که لیفتراک های برقی برای عملکرد صحیح به منبع تغذیه ثابت نیاز دارند، از باتری‌های صنعتی با چرخه دشارژ عمیق برای آن ها استفاده می‌شود. رایج ترین نوع باتری های مورد استفاده در لیفتراک ها ، باتری های سرب اسیدی هستند. اجزای این نوع باتری شامل کانتینر، سلول های 2 ولتی باتری، کابل و محلولی از اسید سولفوریک و آب می شوند. سالهاست که شرکت صبا باتری با استفاده از متریال با کیفیت و تکنولوژی تولید به روز ، باتری مناسب لیفتراک برقی را تولید و عرضه می کند و توانسته است سابقه ای درخشان در زمینه فروش این محصول کسب کند. می توانید برای خرید باتری مناسب لیفتراک برقی که در اختیار دارید، با کارشناسان فروش امداد باتری کهن ، نمایندگی رسمی صبا باتری ، تماس بگیرید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را با راهنمایی های کارشناسان ، خریداری کنید.

12.22 : وظیفه اصلی باتری لیفتراک تامین نیروی الکتریکی برای کارکرد موتور(های) الکتریکی است که لیفتراک را به حرکت در می آورد و سیستم های هیدرولیک آن را تامین می کند. در اینجا دو عملکرد  اصلی باتری لیفتراک آورده شده است:

راه‌اندازی موتور الکتریکی : لیفتراک‌هایی که با موتورهای الکتریکی کار می‌کنند به باتری‌ها به‌عنوان منبع اصلی انرژی خود متکی هستند. باتری انرژی الکتریکی را برای موتوری که چرخ های لیفتراک را به حرکت در می آورد، تامین می کند. این اجازه می دهد تا لیفتراک حرکت کند، شتاب بگیرد و در صورت نیاز تغییر جهت دهد.

سیستم های هیدرولیک : علاوه بر نیروی محرکه، لیفتراک ها از سیستم های هیدرولیک برای بالا بردن، پایین آوردن، کج کردن و قرار دادن شاخک ها یا سایر اتصالات استفاده می کنند. باتری نیروی الکتریکی را برای کارکردن پمپ(های) هیدرولیک و شیرهای کنترلی که این عملکردها را کنترل می کنند، فراهم می کند.

03.02.16 : باتری های لیفتراک برای مقاومت در برابر استفاده در محیط های صنعتی طراحی شده اند. آنها باید قدرت ثابتی را در دوره های طولانی ارائه دهند، در برابر چرخه های شارژ و دشارژ مکرر مقاومت کنند و در شرایط سخت کار کنند. باتری های لیفتراک طول عمر محدودی دارند و در نهایت به نقطه ای می رسند که ظرفیت و عملکرد قابل اطمینان آنها دیگر برای کاربرد مورد نظر کافی نیست. تعمیر و نگهداری منظم، شیوه‌های شارژ مناسب و نظارت بر سلامت باتری می‌تواند به افزایش طول عمر باتری‌های لیفتراک کمک کند، اما در نهایت، پس از پایان عمر قابل استفاده‌شان، نیاز به تعویض خواهند داشت. باتری های لیفتراک بر اساس واکنش های الکتروشیمیایی بین صفحات سرب و الکترولیت اسید سولفوریک کار می کنند. با گذشت زمان، این واکنش های شیمیایی باعث تخریب تدریجی اجزای داخلی باتری، از جمله صفحات سربی و الکترولیت می شود. این تخریب منجر به کاهش ظرفیت و عملکرد باتری در طول زمان می شود. باتری های لیفتراک قبل از اینکه ظرفیت آنها به طور قابل توجهی کاهش یابد، تعداد محدودی چرخه شارژ-دشارژ دارند. هر چرخه شارژ و دشارژ باعث فرسودگی اجزای داخلی باتری لیفتراک برقی شده و در نهایت منجر به کاهش عملکرد و ظرفیت باتری می شود. تعداد چرخه هایی که یک باتری لیفتراک می تواند انجام دهد به عواملی مانند عمق تخلیه، روش های شارژ و شیوه های نگهداری بستگی دارد.

 

36 11 36 33 – 021

باتری 4pzs500 صبا باتری

باتری لیفتراک برقی
خرید باتری لیفتراک صبا باتری

One Reply to “باتری لیفتراک صبا باتری”

  1. با توجه به این که باتری لیفتراک ما هنوز کامل خراب نشده و از طرفی قصد داریم برای صرفه جویی در هزینه ها خرید باتری را با قیمت های فعلی انجام داده باتری ها را تا زمان مناسب نگهداری کنیم، سوالی که مطرح شده این است که باتری لیفتراک صبا باتری را شارژ شده به ما تحویل می‌دهید یا خودمان در زمان استفاده می‌توانیم اقدام به شارژ باتری کنیم ؟؟؟؟

کامنت بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *